De voorverkoop van kunstwerken afkomstig uit de collectie van de Gemeente Haarlemmermeer is weer gesloten. We gaan alle resterende werken nu uitvoerig omschrijven en fotograferen om ze vervolgens in onze webshop te plaatsen.
Wil je een seintje van ons krijgen zodra een of meerdere werken van de Gemeente Haarlemmermeer in onze webshop staat? Schrijf je dan hieronder in voor de updates!
Van wanneer tot wanneer loopt deze actie?
Op 20 december 2024 om 13.00 uur komt de lijst met kunstwerken en het bestelformulier online. Deze actie loopt tot en met 5 januari. In de periode daarna worden de overgebleven kunstwerken geleidelijk in onze webshop (museumdepotshop.nl) geplaatst.
Voor wie is deze actie?
Deze actie is alleen bestemd voor inwoners van de Gemeente Haarlemmermeer.
Inhoudelijke vragen over de kunstwerken
Samen met de Gemeente Haarlemmermeer hebben we afgesproken om bewoners van deze gemeente eerst de kans te geven om de kunstwerken uit Haarlemmermeer te kopen. We hebben de werken nog niet grondig kunnen onderzoeken of fotograferen. Na de voorverkoop worden alle stukken uitgebreid gefotografeerd, omschreven en aangeboden in onze webshop (museumdepotshop.nl). Mocht je op zoek zijn naar meer informatie of betere foto’s, dan kun je dit binnenkort op onze website vinden.
First come first serve beleid
Alle aangeboden werken zijn uniek. Wij hebben van elk stuk maar één. Het kan dus gebeuren dat je interesse toont in een werk dat al door iemand is gekocht. Wij doen ons best om dit zo snel mogelijk te verwerken. Helaas kunnen we niet garanderen dat elk werk op voorraad is en moeten wij soms mensen teleurstellen.
Hoe kan ik betalen?
Nadat je de bestelling via het formulier hebt geplaatst, gaan wij deze verwerken. Je ontvangt dan een bevestigingsmail met meer informatie en een betaallink. Via onze betaalprovider Mollie worden de iDeal- en Paypal-betalingen afgehandeld.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Het ophalen geschiedt alleen op afspraak. Vanaf 23 december tot en met 31 januari kan je een afspraak inplannen. Verdere contactinformatie voor het maken van een afspraak ontvang je na betaling. Je bestelling kan je dan op het afgesproken tijdstip ophalen op werkdagen tussen 9.30 en 16.30 uur op de Bijlmermeerstraat 2, Hoofddorp.
Hoe kan ik mijn aankoop annuleren?
Uiteraard mag je jouw bestelling annuleren als het object niet bevalt. Gezien het feit dat onze artikelen allemaal museale/publieke objecten betreffen is er nooit sprake van een nieuw product. Als bij het ophalen het object tegenvalt, kan je dit ter plekke bij onze medewerkers aangeven. Zij zullen de bestelling annuleren en je aankoopbedrag terugstorten. Houd er rekening mee dat een object niet meer geretourneerd kan worden, nadat je het mee naar huis hebt genomen. Dit i.v.m. mogelijke schade etc tijdens het vervoer.
Geen bevestiging ontvangen na het indienen van het aanvraagformulier?
Het zou kunnen dat de bevestiging in je spam-folder is beland. Zo niet kan je het beste even een mailtje sturen naar [email protected].
Ik heb geen betaallink ontvangen of het betalen lukt niet.
Het zou kunnen dat de bevestiging in je spam-folder is beland. Als je er niet uitkomt, kan je het beste even contact met ons opnemen via [email protected] of 085-0074247.
Hoe werkt het?
Scroll naar boven en volg daarvoor het stappenplan. Let op: de actie loopt pas vanaf 20 december 2024 om 13.00 uur.
MuseumDepotShop is een uniek initiatief in de Nederlandse museumwereld. Wij zijn een webwinkel waar musea objecten, die niet meer tot hun kerncollectie behoren, kunnen aanbieden. Particulieren krijgen de mogelijkheid om de zogenoemde “ontzamelde” museale objecten te kopen. Daarmee haal je het museum letterlijk in huis! Bezoek shop.museumdepotshop.nl/nl/ en bekijk ons aanbod.